משיכת כספים מקרן השתלמות

תשלום קצבת סיעוד נכות ביטוח לאומי

מורכבות ההטבות, הקצבאות והזכאויות מטעם המוסד לביטוח לאומי במקרים של נכות מצריכים הבנה מעמיקה הן של האפשרויות השונות והן של התקנות הקיימות. לאלה, הזכאים לקצבת סיעוד, מוצעת אפשרות לקבל את קצבת הסיעוד הזו בצורת שירותים או בצורת כסף, ישירות לחשבון הבנק.

המשך לקרוא

פטור מס הכנסה לבעלי 100 אחוז נכות

תשלום קצבת סיעוד נעזר במלווה

בין אם מדובר בגילאים הצעירים יותר או דווקא במבוגרים, התמודדות עם מחלה המצריכה טיפול סיעודי צמוד היא אתגר של ממש, הן עבור הסובלים ממנה והן עבור הסביבה, בני המשפחה והקרובים לאותו אדם.

המשך לקרוא

ניוון שרירים

תשלום קצבת סיעוד ניוון שרירים

מחלת ניוון שרירים, ALS, הידועה גם כמחלת לו גריג, היא אחת המחלות הניווניות הקשות ביותר של מערכת העצבים. מצב הרסני זה מכוון בעיקר לנוירונים מוטוריים היקפיים, החיוניים לשליטה בתנועות שרירים רצוניות בכל הגוף.

המשך לקרוא

חולה פרקינסון

תשלום קצבת סיעוד לחולה פרקינסון

ההתמודדות עם מחלת הפרקינסון היא איננה פשוטה, וכשמדובר במיצוי הזכויות למגיעים לגיל הפרישה, הדבר עשוי להיות אתגר של ממש. הביטוח הלאומי מעמיד לזכותם של החולים בפרקינסון המגיעים לגיל הפרישה, קצבת סיעוד מיוחדת, המאפשרת להם לקבל מענה מתאים כדי להתמודד עם משימות היום יום.

המשך לקרוא

משיכת כספים מקרן פנסיה

תשלום קצבת סיעוד לב

מחלות לב מעמידות בפני המתמודדים איתן לא מעט אתגרים, בין אם בשל הפגיעה בהתנהלות היום יומית, ובין אם בשל הצורך למצוא את הטיפול המתאים. מחלות אלו, המוכרות כמחלות קשות על ידי המוסד לביטוח לאומי, יכולות להשפיע באופן משמעותי על הסובלים מהן.

המשך לקרוא

אמא וילד נכה

תשלום קצבת סיעוד אוטיזם

משפחות המגדלות ילד על הספקטרום האוטיסטי מתמודדות לרוב עם עומסים רגשיים, פיזיים, כלכליים ואחרים, המצריכות קבלת מענה מתאים. מתוך הכרה בצרכים הרבים והמיוחדים של משפחות אלו, מוצעים מנגנוני תמיכה מיוחדים על ידי המדינה, ביניהם קצבת סיעוד המיועדת לילדים על הרצף האוטיסטי.

המשך לקרוא

משיכת כספי פנסיה

תשלום קצבת סיעוד חולי סוכרת

סוכרת, מחלה נפוצה מאד בעולם, וכך גם בישראל, נוגעת בחייהם של אנשים רבים, באופן אישי או דרך מישהו שהם מכירים. המחלה מתבטאת בשני אופנים עיקריים: סוכרת מסוג 1, המכונה לרוב סוכרת נעורים, וסוכרת מסוג 2, הידועה בכינויה סוכרת מבוגרים.

המשך לקרוא

הורה סיעודי

תשלום קצבת סיעוד אלצהיימר

ההתמודדות עם מחלת האלצהיימר מציבה אתגרים ייחודיים הן לחולים עצמם והן לסובבים אותם ובייחוד בני משפחותיהם. עם הזדקנות האוכלוסייה בישראל והעלייה בתוחלת החיים, אלצהיימר הפכה למחלה מוכרת ונפוצה יותר, כזו שמתמודדות איתה לא מעט משפחות.

המשך לקרוא