צרו קשר לייעוץ חינם

    מהי מחלת הסוכרת? מהם התנאים לקבלת תג נכה עבור חולה סוכרת? כיצד ניתן להקל על הליך קבלת תו נכה עבור חולה סוכרת?

    סכרת הינה מחלה מטבולית המתאפיינת ברמת סוכר גבוהה בדם אשר נגרמת בשל הפרעה בהפרשת האינסולין או בפעילותו .האינסולין מופרש על ידי הלבלב ומאפשר כניסתו של סוכר(גלוקוז) לתוך התאים. קיימים שני סוגי סכרת: סכרת מסוג 1 הידועה גם כסוכרת נעורים בה הלבלב אינו מייצר אינסולין ובה חולים 10% מכלל החולים הסוכרתיים וסכרת מסוג 2 בה הגוף לא מייצר או לא משתמש באינסולין בצורה נכונה. 90% מהחולים בסוכרת לוקים במחלה מסוג זה. הסיבוכים המידיים של מחלת הסוכרת כוללים היפרגליקמיה-רמות סוכר גבוהות והיפוקגליקמיה-רמות סוכר נמוכות או ירידה חדה ברמת הסוכר. שני המצבים דורשים טיפול מידי. מחלת הסוכרת יכולה להסתבך בשל נזק מצטבר לכלי הדם הקטנים וחוסר איזון של רמות סוכר בדם. בין הנזקים הקשים של מחלת הסוכרת ניתן למצוא: עיוורון, פגיעה בכליות עד לאי ספיקת כליות, נזקים לכלי דם גדולים, טרשת עורקים. פגיעה עצבית ברגליים, מחלות לב ועוד. הטיפול לסוכרת כולל מתן אינסולין, תזונה נכונה ופעילות גופנית וכן בדיקות דם עצמיות תכופות.

    איך לקבל תג נכה עבור חולה סוכרת?

    על מנת לקבל תו נכה עבור חולה סוכרת, החולה חייב בהגשת מסמכים וטפסים רלוונטיים למשרד הרישוי. רצוי להגיש טפסים מפורטים ככל הניתן המעידים על מצבו. ניתן להגיש פרוטוקול וועדה רפואית של ביטוח לאומי אשר קבעה לו אחוזי נכות. רק הוועדה המיוחדת באגף הרישוי קובעת את הזכאות לקבלת תו נכה וזאת על פי קריטריונים קבועים של משרד התחבורה. בנוסף, יש להגיש מסמכים רלוונטים אף עבור הרכב או הרכבים עבורם נדרש תו הנכה. רק המידע שיופיע במסמכים יוכל לקבוע את הזכאות לתג נכה. חשוב לדעת כי הוועדה אינה מחייבת הגעה פיזית אך עובדה זו יכולה להוות חיסרון עבור פונים רבים אשר אינם יכולים להסביר את מצבם בפני הוועדה וייתכן כי לא כל הטפסים שיוגשו יזכו לתשומת הלב הראויה.

    כיצד ניתן להקל על הליך קבלת תג נכה עבור חולה סוכרת?

    מחלת הסוכרת משבשת את חייו של החולה ומשפיעה על היבטים רבים בחייו. כדי להקל את הבירוקרטיה הכרוכה במחלות ובעיות רפואיות שונות, אנחנו, המומחים של חברת אופקים עומדים לרשותכם במימוש הזכויות המגיעות לכם ולבני משפחתכם. הניסיון, הידע והמוניטין שצברנו לאורך השנים בליווי וסיוע לאלפי לקוחות, הופכים אותנו לחברה מובילה בתחום מימוש זכויות רפואיות.

    זקוקים לתו נכה עבור חולה סוכרת? זה הזמן ליצור קשר עם המומחים שלנו ולחסוך זמן יקר ובירוקרטיה.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה