צרו קשר לייעוץ חינם

    מבין מבקשי תגי החניה לנכים, קיימים גם ילדים. מאמר זה מוקדש לסוגיית בקשת התג במקרה של ילד נכה

    תג חניה לילד נכה

    תג חניה לרכב עבור ילד נכה הוא רק מקרה אחד מתוך שלל מקרים בהם תג החניה יינתן לא לאדם בעל הלקות, או בעל הרכב. במקרה המסוים של ילד העל נכות או לקות שמונעת ממנו להתנייד בצורה נוחה ללא רכב, קבלת תג החניה היא משמעותית ביותר – תג החניה יקל על הסעת הילד ממקום למקום, לרבות חוגים ושאר פעילויות, ובנוסף יסייע להורים ויוריד דאגה נוספת מליבם בכל הקושר לחניה במקומות ציבוריים ואף במקומות בהם קיימת מצוקת חניה.

    במקרה של ילד: כמה אחוזי נכות צריך בשביל תו נכה?

    הדרישות לזכאות לקבלת תג נכה הן זהות עבור ילדים ומבוגרים כאחד. לכן, אחוזי הנכות הבסיסיים הם לפחות 60% וכמו כן, הזכאות תלויה במידת ההזדקקות של הילד לרכב על מנת לשמור על בריאותו, בהיותו זקוק לכיסא גלגלים ועוד. חשוב לציין בהמשך לכך, כי בדיוק כמו למבוגרים, מצבים שונים שאינם כוללם בהכרח לקויות ברגלים יכולים לזכות את הילד בתג חניה לנכה, למשל אוטיזם וכו'.

    כמה מצבי סיכון אשר עשויים לזכות את הילד בתג חניה :

     

    • קושי בהעברת הילד רגלית ממקום החניה ליעד מסוים
    • סכנה בריאותית בהליכה למרחיקים גדולים יחסית

     

    • חוסר יכולת התמודדות של הילד עם כבישים, מדרכות צרות וכד'
    • צורך של נשיאת מכשירים עבור הילד

    קיימים עוד מקרים רבים שיכולים להעיד על הצורך בתג חניה, אולם זכרו כי יש להוכיח כל מקרה לגופו.

    מה מומלץ לעשות עבור הגדלת סיכויי קבלת התג?

    לצד כל המסמכים ה"טכניים" הקשורים לרכב, לקרבה ביניכם ובין הילד וכו', קיימים גם המסמכים הרפואיים שמטרתם הנה להוכיח את מידת הזדקקותו של הילד לתג החניה. שימו לב, כי נתונים שאינם נוגעים לצורך בתג באופן ספציפי לא בהכרח יגדילו את סיכוייכם לקבל את התג. לכן, עליכם לפנות לרופאים מומחים שיחוו את דעתם באופן המדויק ביותר על מצבו של הילד בכל הקשור להתניידות. במידה ואינכם יודעים לאילו רופאים לפנות, או מה לבקש מהם בדיוק, אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעצות מקצועית וחיסכון בזמן יקר!

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה