צרו קשר לייעוץ חינם

    אם חשבתם שהחזרי מס מגיעים אך ורק לבעלי עסקים, עצמאים ובעלי הון, דעו שהתמונה שונה לחלוטין. אמנם, שכירים רגילים שכל מה שקשור למס הכנסה מטופל על המעסיק (שמעביר בשמם את ניכויי המס) אבל המעסיק לא יגיש בשבילכם בקשה להחזר מס. מאוד כדאי לבצע בדיקה פשוטה וכך לדעת האם גם אתם בין אלה שמגיע להם כסף, בחזרה ממס הכנסה. 

    נתונים חשובים על החזר מס

    מי שלא מכיר את הנתונים עלול לחשוב שלקבל החזר מס זה כמו לזכות בלוטו. סיכויים קלושים ורק אחד למיליון זוכה בפרס משמעותי. על פי ההערכות של גורמים ברשות המיסים, מספר האנשים שיכלו לקבל החזר מס בשנים האחרונות מגיע למאות אלפים. מאות אלפי אנשים, גברים ונשים, שכירים ואפילו עצמאים, למעשה מפסידים כסף. וזהו הפסד כי ישנה התיישנות. כסף שהגיע לכם בחזרה מלפני 6 שנים לא ישולם. כדאי לכם לברר בהקדם אם מגיע וכמה מגיע. המשיכו לקרוא ותבינו יותר. 

    למי מגיע החזר מס, דוגמאות מהחיים 

    על מנת שתבינו עד כמה גבוהה הסבירות שמגיע לכם החזר מס, אספנו כמה דוגמאות מהחיים. אנשים כמוכם וכמונו, שלא ידעו כלל שמגיע להם החזר מס. 

    • אורי מרעננה החליף בחמש השנים האחרונות 3 מקומות עבודה. בתקופה הזאת, עברו עליו חודשים לא פשוטים שבהם ישב בבית ולא מצא עבודה. כמעט תמיד, לאחר זמן שבו אנשים נמצאים "בין עבודות" הם יכולים לבקש ולקבל החזר מס. 
    • נועה מתל אביב ילדה בשעה טובה (בשנה שעברה) את בנה הבכור, רועי. המעסיק החדש שלה לא עדכן זאת בשל טעות בטפסי המס שנועה מילאה. כאימא לילד קטן, אמורה נועה לקבל הטבות מס. זה עדיין לא מאוחר, אם היא תבקש החזר מס, היא גם תקבל. 
    • אלי ויפה הם הורים לילד עם צרכים מיוחדים. לא היה להם מושג שאם ידווחו על כך, הם זכאים לשלם מס מופחת. גם להם מגיע החזר. הם רק צריכים לבקש.  

    יש עוד דוגמאות רבות לאנשים שמגיע להם החזר מס בממוצע של אלפי ₪ לכל בקשה! וזה לא חייב להיות מסובך. פני לחברת אופקים, שיבדקו אם מגיע החזר. לא צריך להתעסק עם מס הכנסה או בירוקרטיה. הכל עושים בשבילכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה