צרו קשר לייעוץ חינם

    הידעתם שהרבה מאוד ישראלים יכולים לקבל כסף ממס הכנסה? נשמע מוזר, אבל רק אם אתם לא מודעים למורכבות של חוקי המס בישראל. תקנות המס השונות מסובכות ביותר ונוצרים הרבה מאוד מצבים שבהם, למעשה הציבור משלם יותר מדי מס מכפי שצריך. למרבה הצער, מי שמשלם יותר מס לא מקבל מה שמגיע בחזרה באופן אוטומטי. כדי לקבל, צריך לבדוק זכאות להחזר מס. וכדי שתבינו שזה לא בשמיים, קבלו נתון עדכני: כלל הציבור בארץ, שממש לא אוהב להרגיש פראייר, יכול לבקש ולקבל בחזרה מיסים בסך מצטבר של מיליארדי שקלים. בממוצע, יש מאות אלפים של אנשים, רווקים, רווקות, הורים ובעלי משפחות, שיכולים לקבל סך יפה של מעל 7000 ₪ בחזרה. כסף שלכם, למה שלא תיקחו?

    על סמך קובעים אם יש זכאות להחזר מס

    חשוב להבהיר, מס הכנסה לא מנסה לרמות אף אחד. אף פקיד שומה לא מודיע למעסיקים להעביר יותר מס (ניכויי מס מהמשכורת) ממה שבאמת צריך. ובכל זאת, יש המון כסף שכל מי שיבקש ויעמוד בתנאים – גם יקבל. בגדול, נסביר הכי פשוט שאפשר על סמך מה קובעים למי מגיע ולמי לא מגיע. 

    כל שכיר משלם למס הכנסה מדי חודש, אחוז מסוים מתוך המשכורת. החישוב נעשה לפי ערך המס השולי העדכני. אבל, למעשה החיוב במס הינו שנתי. כלומר, אם במשך חודשים מסוימים לא עבדתם, חופשת מחלה, פיטורין, התפטרות או פשוט חיפשתם עבודה, בחישוב שנתי, בעצם יצא ששילמתם יותר מדי מס בחודשים שעבדתם. כי למעשה אם נחלק את ההכנסה ב-12 חודשים הרווחתם פחות כל חודש!

    ויש עוד כל מיני דוגמאות, לאנשים שלא ניצלו הטבות מס שמגיעות להם. למשל הורים לילדים קטנים. הורים לילדים עם צרכים מיוחדים. משרתי מילואים. סטודנטים. החזרים מגיעים לאנשים שמפקידים לפנסיה באופן עצמאי. אגב, גם עצמאים ובעלי עסקים עלולים לשלם יותר מדי מס, אם לא שמים לב להיבטים משמעותיים בחיובי מס, זיכויים וניכויים. 

    בודקים בשבילכם אם ישנה זכאות להחזרי מס

    מי שלא בודק, עשוי לפספס. יש חוק התיישנות בקבלת החזרי מס (6 שנים). פנו בהקדם לחברת אופקים. ייעוץ בנושאים פיננסיים וטיפול בהחזרי מס לאחר בדיקת זכאות אישית.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה