צרו קשר לייעוץ חינם

    החזרי מס

    עניין המיסוי היא ענייו מסובך, ולא תמיד ברור. הרבה אנשים משלמים מס, ולא מודעים בכלל שמגיעים להם החזרים ממס הכנסה או אפילו פטור, משום שהחזרים אלה והפטור לא נעשים באופן אוטומטי. אפילו מס הכנסה מודה שיש מאות מיליונים של שקלים בכל שנה שמגיעים לציבור ולא מוחזרים. כדי לקבל את ההחזרים יש לעשות בדיקת זכאות למס שתשער את סכום ההחזר שמגיע לכם לפי חוק, ואחר כך צריך להגיש בקשה כדי לממש את ההחזרים האלה. אנשים רבים חושבים שהסיכוי לקבל החזרים הוא קלוש ולכן הם מוותרים על כספי ההחזרים, או שהם חוששים להתעסק עם מס הכנסה, משום שהוא עלול לסמן אותם, או שהם חוששים מההליך הבירוקרטי הארוך, ובזאת הם מפסידים סכומים גדולים של כסף, ומוותרים על זכויות שמגיעות להם לפי חוקי המדינה, וזה חבל מאוד. ההפסד יכול להיות הפסד גדול מכיוון שחלה התיישנות על החזרים אלה, עד 6 שנים אחורה, ולכן חשוב זמן הוא פקטור משמעותי.

    למי מגיעים ההחזרים

    החזרי המס מגיעים גם לשכירים, ולא רק לעצמאיים, בניגוד לדעה הרווחת, מכיוון שלפעמים רבות המעסיקים לא מעדכנים את השינויים מצב האישי של העובדים שלהם, מה שמוביל לטעויות בתלושי השכר. ישנם הרבה סיבות שמקנות החזרי מס כמו למשל : מחלות מסוימות, הפסקת עבודה מסיבות כלשהן, חופשות לידה מאורכות, טיפול בילדים עם אוטיזם או צרכים מיוחדים, הורים צעירים, חיילים משוחררים, תרומות, ועוד.

    למי מגיע הפטור

    הפטור מתשלום מס מגיע לאנשים בעלי נכות של יותר מ 90%, שנגרמה מבעיה רפואית אחת, או ממספר בעיות רפואיות. מדובר על אנשים עם פגיעות חמורות, או מחלות קשות, שפוגעות בכושר העבודה שלהם. מדובר על מחלות כמו סכרת עם סיבוכים, פוליו, שיתוק ילדים, מחלות ריאה, טרשת, גידולים ממאירים, מחלות כליות, דלקת פרקים, מחלות כבד, בעיות אורטופדיות, עיוורון, חירשות, פרקינסון, ועוד.

    הרשות שקובעת את דרגת הנכות, ואת הפטור היא המוסד לביטוח לאומי, על ידי ועדה. הפטור יכול להיות רטרואקטיבי עד 6 שנים אחורה.

    אופקים החזרי מס הרצליה

    לא צריך לפחד לבקש את ההחזרים או את הפטור המגיעים לכם, במיוחד כי מדובר על סכומים שיכולים להיות גבוהים מאוד שעשויים להגיע לאלפי שקלים. מס הכנסה מותיר לאזרחים להתייעץ ולהיעזר עם מומחים, ולכן אם אתם לא רוצים לפנות למס הכנסה בעצמכם, כי לא מתחשק לכם להתעסק בהליך הבירוקרטי ארוך, תפנו לחברת אופקים שמתמחה בהחזרי מס, שתבדוק כמה החזרים מגיעים לכם, ושתעשה הכל בשביל שהזכויות שלכם ימומשו. המומחים של אופקים יעברו על כל הנתונים שלכם, ויבדקו את המצב האישי שלכם, ואת הקריטריונים שמאפשרים לכם לקבל החזרי מס. החברה תחסוך מכם זמן ומאמץ, תיתן לכם את המידע הנחוץ, ותביא לקבל החזרי המס והפטורים שמגיעים לכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה