צרו קשר לייעוץ חינם

    אנשים לא אוהבים לשלם מיסים. אבל אין ברירה, זה מה שאומר החוק. אבל על פי החוק, מי שמגיע לו החזר מס פשוט צריך לבקש, למלא טפסים ולקבל. אבל, משום מה יותר מדי אנשים לא מבצעים בדיקת זכאות להחזר מס. זו בדיקה שתאמר לכם כמה מגיע לכם ואם מגיע לכם. 

    אולי גם אתם, כמו רבים אחרים, חושבים שהתהליך מאוד מסובך. אולי אתם מרגישים שאין לכם כוח להתרוצץ בין פקידים או פוחדים שמס הכנסה "יסמן אתכם" או "יתלבש עליכם". אולי אתם לא מאמינים שמגיע לכם משהו כי "המדינה יודעת רק לקחת". הרבה אנשים שתשאלו יאמרו לכם שבשביל כמה גרושים לא שווה להתאמץ ולכן הם מוותרים על בדיקת הזכאות. אל תעשו את הטעות הזאת שיכולה לעלות לכם ביוקר. 

    מאות אלפי אזרחים יכולים לקבל סכומים של אלפי שקלים ולפעמים אפילו עשרות אלפי שקלים. מס הכנסה עצמו מודה – מאות מיליונים של שקלים בכל שנה מגיעים למעשה בחזרה לציבור. אבל רק מי שמרים את הכפפה ומבקש, מקבל. מי שלא מבצע בדיקת זכאות, מפסיד. 

    חשוב להיות חכמים, כי זה הכסף שלכם 

    אם עבדתם אצל כמה מעסיקים בשנים האחרונות ולא ביצעתם תיאום מס, מאוד סביר להניח שמגיע לכם החזר. אם החלפתם עבודות וחלק מהזמן חיפשתם עבודה, סביר מאוד להניח שמגיע לכם החזר. אם לא הייתם מודעים להטבות מס שמגיעות לחיילים משוחררים, להורים צעירים, הטבות בגין כספים שתרמתם או בשל סיבות נוספות, עכשיו תהיו חכמים יותר. עוד כמה שורות נגיד לכם איך תבדקו הכי מהר, אם מגיע לכם החזר. חשוב שתהיו חכמים כי זה הכסף שלכם. בהחלט יתכן שאלפי שקלים יגיעו בקרוב לחשבון הבנק שלכם. 

    החזר בלי לגשת למס הכנסה? זה אפשרי 

    לא מתחשק לכם להתרוצץ ולבדוק במס הכנסה? מס הכנסה מתיר לכם להיעזר במומחים שיטפלו בבדיקת הזכאות בשמכם. בהליך קצר וברור ושקוף, יעברו בשבילכם על כל הקריטריונים שיכולים לאפשר לקבל החזר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לחברת אופקים. איתור כספים והחזרי מס – גם בשבילכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה