צרו קשר לייעוץ חינם

    מהי מחלת טרשת נפוצה?

    טרשת נפוצה היא מחלה דלקתית כרונית של מערכת העצבים המרכזית. חומר הנקרא מיאלין העוטף את שלוחת תאי העצב ממלא תפקיד חשוב במיוחד בהעברת מסרים בין תאי העצב השונים והוא חיוני לתפקודה התקין של מערכת העצבים המרכזית. פגיעה במיאלין מתבטאת בפגיעה חמורה במוח ובעמוד השדרה. בנוסף, משתבשת פעילותה של המערכת החיסונית. עדיין לא קיימת תרופה לטרשת נפוצה אך קיימות תרופות היכולות לטפל בתסמיניה ולמנוע את התקדמותה. מחלת הטרשת נפוצה היא כרונית ועלולה להחריף עם השנים. לעיתים קרובות היא מתבטאת בסיבוכים שונים כגון נוקשות שרירים, חולשה קשה בשרירים, הפרעות בשיווי המשקל, קשיים במתן שתן, עצירות קשה, דיכאון ועוד.

    כיצד ניתן לקבל תו נכה עבור חולה טרשת נפוצה

    כדי לקבל תו נכה עבור חולה בטרשת נפוצה, על החולה להגיש מסמכים וטפסים רלוונטיים למשרד הרישוי. קבלת תג נכה מחייבת הגשת מסמכים וטפסים רבים ומפורטים ככל שניתן אשר יעידו על מצב החולה ואחוזי הנכות אשר נקבעו לו בוועדה של ביטוח לאומי, במידה ונקבעו לו כאלה (אדם שאחוזי הנכות שלו עולים על 60% נחשב כנכה ומגיע לו תו נכה). כדי להגדיל את הסיכויים לקבלת תג נכה, יש להגיש מסמכים מגורמים מומחים בתחום המטפלים בחולה. בנוסף, יש להגיש מסמכים הקשורים לרכב או הרכבים עבורם דורש החולה תג נכה.

    מהם התנאים לקבלת תג נכה?

    הזכאות לקביעת תו נכה נקבעת על ידי וועדה מיוחדת באגף הרישוי. למעשה, הוועדה היא הסמכות היחידה הקובעת זכאות לתו נכה וזאת על פי קריטריונים הקבועים מראש על ידי משרד התחבורה. לכן, על חולי טרשת נפוצה להגיש בקשה הכוללת מסמכים שיעידו כי הם עומדים בקריטריונים של הוועדה.

    יש דרך קלה יותר לקבל תו נכה עבור חולה טרשת נפוצה

    אנשי המקצוע המנוסים של חברת אופקים, עומדים לשירותכם בהשגה ומימוש הזכויות להם אתם זכאים עקב מחלות ובעיות רפואיות שונות. הניסיון והמוניטין שצברנו במהלך השנים, הופכים אותנו לחברה מובילה בתחום מימוש הזכויות הרפואיות עבור חולים.

    זקוקים לתו נכה עבור חולה טרשת נפוצה? רוצים לחסוך זמן ובירוקרטיה? צרו קשר עם המקצוענים שלנו שילוו אתכם אישית וידאגו להשיג עבורכם את כל המגיע לכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה