צרו קשר לייעוץ חינם

    מעבר לכל המידע שפרסמנו עד עכשיו, רצינו לסכם כמה עובדות על קצבת ניידות שחשוב מאוד לדעת!

     

    • קצבת ניידות (ברמת העיקרון) לא ניתנת לכל אדם בעל קושי בניידות

     

    קצבת הניידות בהגדרה, מיועדת לאנשים בעלי קושי בניידות כפי שניתן להבין, אולם קיימות מחלות שלכאורה לא קשורות בקשר ישיר לנכות או ניידות, שיכולות להקשות על קבל הקצבה. עם זאת, פניה מושכלת לביטוח לאומי ולוועדות הרפואיות יכולה לסייע לכם רבות.

     

    • לא מומלץ לפנות לביטוח לאומי לקבל קצבת ניידות ללא ליווי מקצועי

     

    לעיתים קרובות, שיעור המוגבלות שנקבע לאדם איננו מספק ולכן האדם מעוניין לערער על החלטת הוועדה הרפואית. כדי להגדיל את הסיכוי להצליח, חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע כבר מתחילת התהליך של איסוף המסמכים והפניה לביטוח הלאומי ומשרד הבריאות.

    • ביטוח לאומי יכול לבקש להוריד את גובה הקצבה

    במידה וביטוח לאומי יסבור שמצבכם ישתפר או בעקבות פניה מחודשת לוועדה הרפואית, ביטוח לאומי יכול לבקש להוריד את שיעור המוגבלות ובהתאם גם את הקצבה. זכרו את העניין הזה והיוועצו עם אנשי מקצוע בטרם פניה מחודשת או ערעור על החלטת הוועדה הרפואית.

     

    • במקרים מסוימים, ניתן לקבל כמה קצבאות יחדיו

     

    בייחוד כאשר מידת המוגבלות או הנכות של האדם היא מאוד גבוהה, ניתן לבדוק אפשרות של קבלת כמה קצבאות מן הביטוח הלאומי. כמובן שקבלת הקצבאות מותנה בהגשת מסמכים מתאימים וכד', אולם עדיין, חשוב שתדעו שאפשרות אכן קיימת!

     

    • ייתכן שתוכלו לקבל קצבת ניידות גם לאחר נסיעה לחו"ל!

     

    גם במהלך שהיה ארוכה בחו"ל, תוכלו לקבל קצבת ניידות, אם קיבלתם כזו שלושה חודשים רצוף לפחות בטרם היציאה לחו"ל. קיימות הטבות נוספות לשוהים בחו"ל שכדאי לבדוק, כמו קבלת קצבת ניידות לחסר רכב וכד'.

    לסיכום, אנו בטוחים שיש לכם עוד שאלות רבות הקשורות לקבלת קצבת ניידות ואכן, ההתעסקות עם קבל הקצבה יכולה להיות מאוד מתישה למי שלא מכיר את אופי התהליך ואת הפרמטרים המדויקים שיש להתחשב בהם עד לקבל הקצבה. לכן, אנו מציעים לכם לפנות אלינו, לספר לנו מה המקרה שלכם ואנחנו כבר נחפש את הדרך היעילה והמהירה ביותר לסייע לכם בדרך למימוש זכויותיכם המלאות!

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה