צרו קשר לייעוץ חינם

    אם בשלב כלשהו קרוב משפחה שלכם הלך לעולמו, אתם בוודאי מכירים לפחות חלק מהפרוצדורות של טיפול בצווי ירושה, מימוש צוואה וכיוצא באלה. כאשר יש בידיכם צו ירושה או מימוש צוואה, אתם יכולים לפנות לבנק של הנפטר ולמשוך את הכסף המגיע לכם. לכאורה, לא מסובך. אך למעשה, כפי שנספר לכם מיד, יש הר של כסף שמורכב מהרבה חשבונות וכספים של נפטרים. הר ששוכב לאורך זמן ואיש לא דורש. יתכן מאוד שגם לכם מגיעים כספים אבודים של נפטר. כל מה שאתם צריכים זה רק לדעת ולהבין כיצד לאתר את הכספים הללו. 

    כסף הולך לאיבוד. אפשר למצוא אותו 

    אם אתם יודעים בוודאות שאחד מקרוביכם הוריש לכם כסף ויש לו מסמכים בנקאיים, תוכלו לנסות לאתר שם את מספר החשבון. אבל אף פעם אי אפשר לדעת אם לא היו פה ושם עוד חשבונות. לאורך השנים, וזו עובדה, הרבה אנשים מאבדים קשר עם כספים ישנים. אנשים שעברו מקומות עבודה שכחו למשוך קרן השתלמות. עצמאים פתחו פעם קרן פנסיה או קופת גמל, ובהמשך לא שמרו תכתובות על כך. אם בשלב כלשהו מישהו הוריש או עשוי היה להוריש לכם רכוש, אל תתנו לכספים הללו להישאר חבויים. אפשר למצוא וזה אפילו לא חייב להיות הכי מסובך בעולם. 

    חשבתם שאי אפשר לאבד חשבונות וכספים? תופתעו מהנתונים 

    בבקשה שימו לב לנתונים: בנק ישראל הודיע שבישראל יש כיום עשרות אלפי חשבונות של נפטרים שאיש לא מודע לקיומם. הכסף פשוט שוכב שם וממתין. יותר ממיליארד ₪ וככל הנראה הרבה הרבה יותר. חשבונות בנק (עובר ושב), חשבונות חיסכון ישנים, קופות גמל שפעם היה נהוג להפקיד ל-15 שנה, קרנות השתלמות שלא נוצלו. הר הכסף הזה לא שייך לאלפיון העליון. רובו ככולו שייך לציבור, לאנשים כמוני, כמוכם, כמו השכנים שלכם.  

    כעת, אחרי שגם לכם ברור מה שמיטב מנהלי הכספים ומנהלי הבנקים יודעים, הגיע הזמן לעשות משהו בעניין. ערכו חיפוש אחר מסמכים פיננסיים ישנים, שהיו שייכים להורים ז"ל או לקרובים אחרים. אבל כדי לוודא שאתם מוצאים באמת את כל הכספים האבודים הכי פשוט – פנו לחברת אופקים. צוות מקצוענים המתמחה באיתור והשבת כספים וזכויות פיננסיות שמגיעות לכם!

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה